Amerykańskie mosty potrzebują pomocy.

Tak wynika z nowego raportu Amerykańskiego Stowarzyszenia Budowniczych Dróg i Transportu (ARTBA), które przeanalizowało dane z inwentaryzacji mostów Departamentu Transportu i stwierdziło, że blisko 235 000 mostów w całym kraju wymaga naprawy, jeśli nie całkowitej wymiany.

Jeśli jesteś kimś, kto pracuje w dziedzinie poprawy infrastruktury, prognoza budowy mostów w 2019 roku przedstawia scenariusz dobrych wiadomości / złych wiadomości.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje potencjał dla wielu prac. Prezydent Trump często mówił o robieniu dużego nacisku na infrastrukturę, a kilku Demokratów, którzy chcą go odsunąć w przyszłym roku, mówiło o potrzebie większej pracy nad infrastrukturą.

Senator Amy Klobuchar posunęła się do tego, że ogłosiła swoją ofertę Białego Domu w miejscu śmiertelnego zawalenia się mostu I-35 w jej stanie Minnesota, w którym w 2007 roku zginęło 13 osób.

Zła wiadomość jest taka, że nie jest jasne, skąd będą pochodzić pieniądze na opłacenie tych prac. Jak zauważyła w marcu organizacja ARTBA, budżet administracji Trumpa na rok budżetowy 2020 zamroziłby władze wydatkowe przyznane stanom na programy autostradowe na poziomie z roku 2020 do roku 2029, bez korekty o inflację.

Oznaczałoby to również ogromne opóźnienia - być może nawet trzy lata - w płatnościach dla członków ARBTA, powiedział raport.

Tymczasem Amerykańska Izba Handlowa zaproponowała 25-procentową podwyżkę podatku od gazu - wprowadzaną stopniowo w ciągu pięciu lat - w celu sfinansowania prac infrastrukturalnych, donosiła niedawno CNBC.

"Nie ma magicznego sposobu, aby rząd płacił za infrastrukturę bez zbierania pieniędzy od kogoś najpierw", Tom Donohue, dyrektor generalny Izby, powiedział ustawodawcom w marcu. "A najsprawiedliwszą rzeczą do zrobienia jest zebranie ich od użytkowników tej infrastruktury".

To nie znaczy, że nikt nie wydaje pieniędzy na budowę mostów w 2019 roku. New Jersey, na przykład, oczekuje się, że uruchomi ponad 1 miliard dolarów w pracy, w tym projekty wydłużenia mostów wzdłuż New Jersey Turnpike w Camden i Burlington County.

A w Pensylwanii, Stanowa Komisja Transportu planuje podjąć blisko 62 miliardy dolarów w pracach drogowych do 2028 roku, w tym wiele długo oczekiwanych napraw mostów.

Niezależnie od tego, co stanie się z sezonem budowy mostów w 2019 roku, jedna rzecz pozostanie niezmienna: potrzeba dokładnych, niezawodnych narzędzi dynamometrycznych do budowy, naprawy i modernizacji mostów.

Maxpro może nie tylko dostarczyć Ci te narzędzia, ale także upewnić się, że działają one prawidłowo dzięki naszemu najnowocześniejszemu laboratorium kalibracyjnemu.

Jesteśmy wiodącym w kraju dostawcą najwyższej jakości hydraulicznych, elektrycznych, akumulatorowych i pneumatycznych kluczy dynamometrycznych od RAD i prowadzimy akredytowane przez A2LA ISO/IEC 17025 laboratorium kalibracji.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci wykonać kolejny projekt budowlany we właściwy sposób.